Red Ambient Project

dsc_0144

Proiect Red Ambient
In acest proiect am surprins prin intermediul expunerii lungi, un spectru de lumina calda, intensa cu ajutorul careia am reprezentat o stare pe care personajul din fotografie o are. Fotografia exprima de asemenea si singuratate iar prin intermediul obiectelor care se regasesc in fotografie precum biroul, patul, geanta si masa se contureaza spatiul in care eu (fotografia fiind un autoportret) imi desfasor activitatile de zi cu zi. Datorita miscarii corpului in timpul expunerii senzorului foto (corpul pare blurat/miscat), se creaza o tensiune interioara, un conflict intre ganduri si stari,  intre realitate si perceptia mea asupra lumii, toate acestea fiind sustinute de catre ambientul creat, datorita luminii ce se intinde pe toata suprafata obiectelor esentiale din fotografie. Pentru aceasta fotografie am folosit un Nikon D5200 si un obiectiv Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM Art (la o distanta focala de 18mm) pentru a cuprinde cat mai mult din spatiul respectiv. Fotografia a fost post-procesata in Adobe Photoshop CC.

Leave a Reply

