Romanian Railways

dsc_0217

Inca un lucru pe care il urmaresc in fotografiile mele sunt momentele surprinse instant de catre aparatul de fotografiat. In aceasta fotografie am surprins un subiect mergand pe holul unui vagon si totodata am surprins si o lumina calda, obscura care provenea din exterior. Am creat astfel un contrast cald-rece (intre ambientul obscur si subiect, intre varietatea de nuante reci a umbrelor si nuante calde a luminii) iar in urma editarii se poate observa un gradient cald, foarte subtil, pe suprafata imaginii. Pentru aceasta fotografie am folosit un obiectiv Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM alaturi de Nikon D5200. Editare cu Adobe Photoshop.

Leave a Reply

